×

Account Login

Onthoud mij
Nieuwe Klant

Maak Account

×

Registreren

Gegevens

Inschrijiven voor nieuwsbrief

Login Gegevens

Ik accepteer de algemene voorwaarden
Voornaam is verplicht!
Achternaam is verplicht!
Voornaam is niet geldig!
Achternaam is niet geldig!
Het opgegeven email adress komt niet overeen!
Emailadres verplicht!
Dit e-mail adres bestaat al. Gebruik een ander mail adres.
Paswoord verplicht!
Voer een geldig Paswoord!
Voer 6 of meer karakters in!
Please Vul 16 of minder tekens!
Paswoord zijn niet hetzelfde!
Voorwaarden zijn verplicht!
E-mail of Paswoord is verkeerd!Vraag eventueel nieuw wachtwoord aan
Kleding webshops veelgestelde vragen Hanova Textiles

Veelgestelde vragen, kleding webshops Hanova Textiles

Op deze pagina de meest voorkomende vragen met de bijbehorende antwoorden.

Deze zijn van toepassing voor alle kleding webshops.

De vragen en de antwoorden zijn samengesteld en gemaakt door onze klantenservice.

Natuurlijk kan het zijn dat uw vraag er niet bij staat of het antwoord niet voor u van toepassing is.

Stuur ons in dat geval een mail welke wij z.s.m. voor u zullen gaan beantwoorden.

Hanova Textiles is er voor het bestellen en bedrukken van bedrijfskleding, sportkleding en casual kleding en zo...

Bestellen

• Hoe plaats ik een bestelling?  

• Kan ik mijn bestelling af laten leveren op een ander adres?  

• Kan ik mijn bestelling ook ophalen?  

• Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?  

• Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?  

• Kan ik een product bestellen, dat niet (meer) op jullie website staat? 

•  Moet ik een account aanmaken bij het bestellen? 

•  Hoe maak ik een account aan? 

•  Is het mogelijk om kleding en/of artikelen in een showroom te bekijken?

Betalen

• Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?  

• Wordt de bestelling bij iedere betaalmogelijkheid even snel geleverd?

Bezorgen

• Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?  

• Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?  

• Hoe zie ik of een product op voorraad is?  

• Wat gebeurt er wanneer ik meerdere producten bestel met verschillende levertijden?  

• Wie levert mijn bestelling?  

• Wat gebeurt er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?  

• Kan ik een bezorgafspraak maken?

Retourneren

• Kan ik mijn bestelling retourneren?  

• Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?  

• Mag ik mijn bestelling te allen tijde retour sturen?  

• Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?  

•Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?

Kortingscodes en cadeaubonnen

• Waar kan ik een kortingscode krijgen? 

• Hoe gebruik ik mijn kortingscode? 

• Kan ik meerdere kortingscodes tegelijk gebruiken? 

• Waarom werkt mijn kortingscode niet? 

• Hoe gebruik ik de Fashion Gift Card? 

• Kan ik een kortingscode in combinatie met de Fashion Gift Card gebruiken?

 

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?  

Plaats het product van uw keuze in de winkelwagen door op de "winkelwagen button" te klikken. Klik vervolgens op "bestelling afronden" om te gaan betalen. Vul uw gegevens in en doorloop de stappen. Pas als u op de knop "Bestelling bevestigen" drukt, is uw bestelling definitief. Klik hier voor nog meer informatie over het bestelproces.

Kan ik mijn bestelling af laten leveren op een ander adres? 

Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces kunt tijdens het invoeren van uw persoonlijke gegevens een ander afleveradres aan ons doorgeven. De factuur ontvangt u van ons via de email.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?  

Indien wij de kleding of het textiel hebben moeten bedrukken, zijn de artikelen aanwezig in ons magazijn. U kunt ze op afspraak bij ons afhalen. Normaal gesproken worden de goederen bij u afgeleverd via onze vervoerders. Indien de goederen niet zijn bedrukt worden ze afgeleverd op het door u opgegeven adres.

U kunt de goederen ook laten bezorgen bij een Pakjegemak afleveradres bij u in de buurt alwaar u deze kunt afhalen.

Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst? 

Na het afronden van een bestelling ontvangt u van ons een orderbevestiging en een factuur op het door u opgegeven emailadres.

Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?  

Wanneer u de bestelling wilt wijzigen of annuleren adviseren wij u contact op te nemen met de klantenservice.

Kan ik een product bestellen, dat niet (meer) op jullie website staat?  

Wanneer u een artikel wilt bestellen, dat niet (meer) op onze website vermeld staat, adviseren wij u contact op te nemen met de klantenservice.

Moet ik een account aanmaken bij het bestellen? 

Het is niet verplicht om een account aan te maken. U kunt ook bestellen als gast, waarbij uw gegevens niet zullen worden bewaard. Het aanmaken van een account staat u echter toe te bestellen zonder steeds opnieuw uw gegevens in te hoeven vullen. Verder biedt het voordelen zoals het ontvangen van onze nieuwsbrief, exclusieve kortingen en speciale aanbiedingen. U kunt zich meteen registreren, of meteen gaan winkelen en uw account aanmaken bij het voltooien van de bestelling.

Hoe maak ik een account aan? 

Het aanmaken van een account is gemakkelijk en duurt slechts enkele minuten. Om een account te registreren klikt u op ‘aanmelden’, te vinden in de rechter bovenhoek op iedere pagina. Wanneer u hierop klikt, wordt u verder geleid naar een pagina waar u gevraagd wordt uw gegevens te verstrekken. Registreren is maar één keer nodig. U ontvangt een bevestigingsemail wanneer uw account succesvol is aangemaakt. Zodra uw account actief is, kunt u inloggen met uw email adres en wachtwoord wanneer u onze webshop bezoekt.

Is het mogelijk om kleding en/of artikelen in een showroom te bekijken? 

Op dit moment maken wij alleen afspraken met de zakelijke markt om de producten in onze showroom te kunnen bekijken.

Betalen

Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?  

Wij bieden verschillende betaalopties aan. Raadpleeg hiervoor onze pagina betalen. Via onze Payment Provider Buckaroo kunnen wij u een 100% veilige betaling garanderen. U betaalt in een voor u vertrouwde omgeving. Alleen de betaaloptie – overboeking – zal het proces vertragen.

Wordt de bestelling bij iedere betaalmogelijkheid even snel geleverd? 

Alleen de betaaloptie – overboeking – zal het proces vertragen.

Bezorgen

Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?  

Wij brengen geen bezorgkosten in rekening voor verzending binnen Nederland voor bestellingen groter dan Euro 35,00.

Voor verzending naar België brengen wij €5,95 in rekening. 

Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd? 

Bestellingen die voor 16.00 bij ons binnenkomen worden dezelfde dag nog verwerkt. Indien wij de textiel of kleding niet hoeven te bedrukken worden de artikelen binnen 2 tot 3 werkdagen afgeleverd. Indien wij wel moeten bedrukken houden we met u contact omtrent de soort bedrukking en de levertijd.

Hoe zie ik of een product op voorraad is? 

In principe zijn onze producten op voorraad. Mocht het onverhoopt gebeuren dat een artikel niet op voorraad is, dan ontvangt u van ons binnen 24 uur bericht. Wij nemen dan contact met u op om tot een oplossing te komen. Indien wij niet tot een bevredigende oplossing komen krijgt u uiteraard uw geld terug.

Wat gebeurt er wanneer ik meerdere producten bestel?  

Wij wachten tot de bestelling compleet is, zodat wij deze in één keer aan u kunnen verzenden. In de praktijk zal dat bijna nooit tot een vertraging lijden.

Wie levert mijn bestelling?  

Wij werken met betrouwbare vervoerders zoals Post NL, DHL en DPD. Zeer kleine artikelen kunnen met de post worden verzonden. U ontvangt hierover bericht.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?  

Mocht u niet thuis zijn op het moment van aflevering, dan laat de vervoerder een bericht achter. Volg deze instructies dan op. In alle gevallen zullen zij een tweede afleverpoging doen. Lukt dit ook niet, dan ontvangt u bericht waar u de goederen kunt afhalen.

Kan ik een bezorgafspraak maken?  

Het is helaas niet mogelijk om een bezorgafspraak te maken. We zijn afhankelijk van de chauffeursroutes van de vervoerders. Wel trachten de vervoerders via de track & trace link zo specifiek mogelijk te zijn omtrent aflevertijden.

Retouren

Kan ik mijn bestelling retourneren?  

Ja, u kunt binnen 14 dagen aangeven of u de goederen wenst te retourneren, hierna heeft u nog 14 dagen de tijd om de artikelen daadwerkelijk aan ons terug te sturen. In deze periode kunt u de bestelling ongebruikt, onbeschadigd en compleet in de originele verpakking terugsturen. Gebruik of het retourformulier of het herroepingformulier en voeg dit toe in de verpakking.

Zijn er kosten aan het retourneren verbonden?  

Tenzij anders overeengekomen (bijvoorbeeld bij gebreken) zijn de kosten voor het retourneren (zgn. retourneerkosten) voor uw eigen rekening.

Mag ik mijn bestelling te allen tijde retour sturen?  

U heeft het recht uw bestelling binnen 14 dagen te retourneren. Het recht op restitutie vervalt na 14 werkdagen.

Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?  

Wanneer u een product retour stuurt ontvangt u een bevestiging wanneer deze ontvangen is en in behandeling genomen wordt. Binnen 2 weken wordt uw geld teruggestort of ontvangt u een nieuw product. Om uw retour zo snel mogelijk te verwerken is het noodzakelijk dat u de aangegeven procedure volgt.

Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?  

Neemt u contact op met de klantenservice, dan proberen wij u verder te helpen.

Is het mogelijk om artikelen in een showroom te bekijken? 

Op dit moment maken wij alleen afspraken met de zakelijke markt om de producten in onze showroom te kunnen bekijken.

Kortingscodes en cadeaubonnen

Waar kan ik een kortingscode krijgen? 

Op onze website kunt u aangeven dat u promotie email berichten van ons wenst te ontvangen. U bent dan op de hoogte van al onze aanbiedingen en promoties. 
U kunt zich hiervoor inschrijven via uw account op onze website. Als u geen account heeft, kunt u zich hiervoor opgeven door uw email adres in te voeren op onze wekelijkse nieuwsbrief webpagina. Deze welkomst korting is eenmalig. Klik hier om u aan te melden voor de nieuwsbrief.

Volg ons op Social Media voor eventuele verdere acties waarbij kortingen zijn te verkrijgen.

Hoe gebruik ik mijn kortingscode? 

Uw kortingscode dient te worden ingevuld in een veld in het ‘Besteloverzicht’, waarin staat ‘voer uw kortingscode in indien u er een heeft’. Klik op ‘toepassen’ om de code door te voeren. U ziet dan dat de korting van het totaalbedrag rechts wordt afgetrokken. Houdt u er rekening mee dat er slechts 1 code per bestelling gebruikt kan worden.

Kan ik meerdere kortingscode tegelijk gebruiken? 

U kunt slechts 1 code per bestelling gebruiken.: Het is technisch niet mogelijk meerdere codes te verstrekken bij het afronden van uw bestelling. Indien u over meerdere kortingscodes beschikt, kunt u aparte bestellingen plaatsen en per bestelling een kortingscode gebruiken.

Waarom werkt mijn kortingscode niet? 

Sommige codes werken alleen bij een minimum aankoopbedrag of zijn beperkt geldig. Let op: het bedrag van uw bestelling dient altijd hoger te zijn dan de waarde van uw kortingscode. Indien u problemen blijft ondervinden kunt u een email sturen naar onze klantenservice.

Hoe gebruik ik de Fashion Gift Card? 

Binnen onze betaalomgeving kunt u afrekenen met deze cadeaukaart. U heeft zelfs de mogelijkheid om een deelbetaling uit te voeren. Zo kunt u een betaling uitvoeren met uw cadeaukaart en het restant van uw aankoop betalen via iDEAL. Wel zo handig. Het betaalproces loodst u door deze procedure heen.

Kan ik een kortingscode in combinatie met de Fashion Gift Card gebruiken? 

Nee, dit is helaas niet mogelijk.

Alle vragen zijn van toepassing op de volgende kleding webshops: kleding webshop en zo, bedrijfskleding en zo, werkkleding en zo, kledingbedrukken en zo, pbm en zo, softshell en zo, thermo ondergoed en zo, kersttrui en zo, fietskleding en zo, hardloop kleding en zo, golfkleding en zo, sportkleding en zo, tennis kleding en zo, hoodies en zo, trainingspakken en zo